Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą „Smak Jakości”.  (…)W promocji programu poprzez działania public relations wspiera Sfinksa agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 12 października 2011

http://prportal.pl/2011/10/12/sfinks-promuje-badanie-jakosci-i-program-lojalnosciowy/

Więcej: WirtualneMedia.pl, 12 października 2011
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sfinks-wprowadza-smak-jakosci-klienci-zbadaja-jakosc-uslug


Sfinks promuje badanie jakości i program lojalnościowy
Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą „Smak Jakości”.  (…)W promocji programu poprzez działania public relations wspiera Sfinksa agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 12 października 2011
http://prportal.pl/2011/10/12/sfinks-promuje-badanie-jakosci-i-program-lojalnosciowy/


Delikatesy A.pl z Practum Consulting

Spółka A.pl Internet - właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.