Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”.(…) Kampania obejmie działania ATL, BTL i PR. Za jej kreację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 24 kwietnia 2012

http://prportal.pl/2012/04/24/rusza-nowa-edycja-kampanii-%E2%80%9Epiles-nie-jedz/

Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”. (…) działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 23 kwietnia 2012

http://www.epr.pl/rusza-nowa-edycja-kampanii-piles-nie-jedz,csr-info,32426,1.html

Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej "Piłeś? Nie jedź!". (…) działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Mediarun.pl, 23 kwietnia 2012

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”. (…) Działania PR: agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Marketing przy Kawie, 23 kwietnia 2012

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=34076

Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”. (…)działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Signs.pl, 23 kwietnia 2012

http://www.signs.pl/rusza-nowa-edycja-kampanii-piles-nie-jedz!,15334,artykul.html

Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej "Piłeś? Nie jedź!". (…) działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: media2.pl, 23 kwietnia 2012

http://media2.pl/reklama-pr/91367-Rusza-nowa-edycja-kampanii-Piles-Nie-jedz-wideo.html

W restauracjach Sphinx rusza promocja związana z Euro 2012. Akcję spółka Sfinks Polska przygotowała i prowadzi wspólnie z firmami Golden Submarine, Sportlive24 i agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Wirtualnemedia.pl, 21 lutego 2012

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sphinx-promuje-kolekcje-kibica-na-euro

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, rusza z kampanią marketingową wokół akcji promocyjnej dla wszystkich zainteresowanych zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej 2012. (…) Komunikację PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: signs.pl, 20 lutego 2012

http://www.signs.pl/sphinx-promuje-mistrzowska-kolekcje-kibica,14697,artykul.html