Dachser logo

Dachser stał się większościowym udziałowcem partnerskiej firmy z Irlandii - Johnston Logistics Ltd. Transakcja pozwala operatorowi rozszerzyć i umocnić swoją sieć logistyczną w Europie Północno-Zachodniej.

Tikkurila logo

Do grona uczelni współpracujących z marką Tikkurila dołączył Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Studenci kierunku Architektury Wnętrz na Wydziale Sztuk Pięknych wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez ekspertów Tikkurila. Zajęcia będą doskonałą okazją do praktycznego poznania farb i ich zastosowania na wybranych powierzchniach. Na podobnych zasadach Tikkurila od kilku lat współpracuje już z ASP w Krakowie i Warszawie.

Jedynka logo

Marka farb Jedynka rozpoczyna kampanię reklamową w związku z wprowadzeniem do sprzedaży testerów koloru Jedynka Impregnat do Drewna z Woskiem. Spoty emitowane będą w ogólnopolskich stacjach radiowych, m.in. na antenie RMF FM i Radia ZET. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media. Kampania planowana jest na cały okres wiosenny.  

Dachser logo

Polska wymiana gospodarcza skoncentrowana jest głównie na Unii Europejskiej. Według GUS stanowi ona ponad 70%. Mało kto pamięta już o tym, jak skomplikowane potrafią być procedury celne. Boleśnie o tym fakcie przekonała się jedna z małopolskich firm, choć nie do końca ze swojej winy. Skutkiem błędów popełnionych przez jej kontrahenta przy zlecaniu zagranicznej wysyłki było obciążenie opłatami celno-podatkowymi, które nie powinno mieć miejsca. Ta historia mogłaby zakończyć się inaczej, gdyby od początku w całą procedurę przesyłki wraz z formalnościami został włączony ekspert, np. taki jak Dachser, globalny operator logistyczny, dysponujący własną agencją celną. Dzięki swojej wiedzy i usługom byłby w stanie sprawnie przeprowadzić klienta przez meandry przepisów celnych. Jak dokładnie wyglądała ta historia?

Dachser logo

W 2016 r. międzynarodowy operator logistyczny Dachser osiągnął skonsolidowane przychody na poziomie około 5,71 mld EUR – o 1,7% wyższe niż rok wcześniej. Zarówno liczba, jak i tonaż obsłużonych przesyłek zwiększyły się o 2,4% - do 80 mln sztuk i 38,2 mln ton. Wzrost ten był napędzany przez europejski transport drogowy oraz logistykę żywności.

KRGiC logo

Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu uważa, że ograniczenie handlu w niedzielę i w konsekwencji zamknięcie sklepów w placówkach takich jak centra handlowe będzie miało duży wpływ na gastronomię. Ma to związek ze specyfiką tego sektora w Polsce oraz charakterystyką zatrudnienia w placówkach gastronomicznych.

KRGiC logo

Digital marketing, cyfrowe tablice menu i WiFi marketing mogą być skutecznymi narzędziami marketingowymi w lokalach gastronomicznych. Jak je wykorzystywać, by stały się źródłem przychodów, będą wyjaśniać praktycy podczas konferencji Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu „Razem wobec wyzwań rynkowych w 2017 r., która odbędzie się w ramach XXI Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro. Spotkanie skierowane jest do wszystkich przedstawicieli rynku HoReCa i ma skłaniać do dyskusji o problemach i najlepszych rozwiązaniach dla branży, także w zakresie komunikacji, etyki, legislacji i rozwoju rynku. Konferencja odbędzie się drugiego dnia targów, tj. 6 kwietnia, w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie.

Sfinks logo

Grupa Sfinks Polska, która właśnie ogłosiła strategię na lata 2017-2022, zamierza rozwijać się organicznie i przez przejęcia w nowych segmentach rynku gastronomicznego, w tym pizza i pasta, fast casual dining, quick service restaurants, bary bistro i gastro puby. Działania te będą realizowane w ramach budowy komplementarnego portfolio marek, wśród których aktualnie największy udział mają restauracje casual dining. Sfinks zamierza także podnieść poziom sprzedaży przez wdrożenie oferty delivery w zarządzanych sieciach na bazie marki własnej. Docelowo Sfinks chce zarządzać co najmniej 400 lokalami gastronomicznymi.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących globalnych operatorów logistycznych, wykorzystuje potencjał  nowych programów i inicjatyw podejmowanych przez rząd Indii, by zwiększać skalę swojej działalności w tym kraju. Dzięki koncentracji na jakości operator systematycznie wzrastał w Indiach w ostatnich latach. W rezultacie dysponuje tam rozległą siecią 25 oddziałów oraz doświadczoną kadrą i może zapewniać sprawną obsługę tak dużego terytorium.

Tikkurila logo

Złoty Laur Konsumenta 2017 to najnowsze wyróżnienie, którym uhonorowana została Tikkurila. Głosami klientów w tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów i usług Laur Konsumenta, marka uplasowała się na pierwszym miejscu w kategorii „Farby”. Tę najwyższą lokatę Tikkurila zajmuje już kolejny rok z rzędu.

Jedynka logo

Jedynka Ogród Barw i Jedynka Perfekcyjna Biel – te farby polskiej marki po raz kolejny pojawią się na antenie Polsatu w programie „Nasz Nowy Dom”. W sześciu odcinkach najnowszego sezonu ekipa budowlana wykorzysta je, by wyremontować domy bohaterów telewizyjnego show, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji mieszkaniowej.  Nad całym projektem czuwać będzie znana prowadząca Katarzyna Dowbor. Już w najbliższy czwartek, 23 marca, o godz. 20.05 można obejrzeć odcinek z udziałem farb Jedynka.

KRGiC logo

Jakie zmiany prawne czekają branżę gastronomiczną w 2017 roku? W jaki sposób kreować świadomy i pozytywny wizerunek firmy, ale też budować zadowolenia klienta w gastronomii? Jak nowoczesne technologie mogą wspierać sprzedaż w restauracjach? Jakie znaczenie ma etyka w gastronomii? Zagadnienia te będą przedmiotem konferencji organizowanej przez Krajową Radę Gastronomii i Cateringu, zatytułowanej „Razem wobec wyzwań rynkowych w 2017 r.”, która kierowana jest do wszystkich przedstawicieli branży. Odbędzie się ona w ramach drugiego dnia XXI Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro, tj. 6 kwietnia w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Prelekcje poprowadzą przedstawiciele znanych firm i instytucji związanych z rynkiem HoReCa.