Dachser logo

Dachser transportuje drogą morską skutery śnieżne, które fiński podróżnik Patrick "Pata" Degerman zabierze ze sobą na wyprawę na biegun południowy. Pojazdy, które wraz z pozostałym wyposażeniem polarników w listopadzie wyruszyły w kontenerach z fińskiej miejscowości Oulu, muszą dotrzeć do portu w Cape Town do 20 grudnia, żeby zdążyć do startu antarktycznej ekspedycji.

Beckers logo

Co siódmy Polak (14%) przyznaje, że na Boże Narodzenie zawsze lub często otrzymuje nudne, nieciekawe prezenty – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Pod choinką zdecydowanie królują jednak podarunki bezpieczne. Aż 60% badanych zadeklarowało, że przy okazji świąt za każdym razem lub zazwyczaj dostaje upominki praktyczne, 59%  – w bezpiecznych kolorach, a 54% - w uniwersalnym wzornictwie, mogącym odpowiadać wielu osobom. Bardziej oryginalne prezenty są już znacznie rzadsze. Przykładowo upominki w zdecydowanych barwach zawsze lub często trafiają tylko do 28% Polaków, nietypowe, o których sami by nie pomyśleli do 26%, a ekstrawaganckie, które pozwalają wyróżnić się z tłumu zaledwie do 20%.

Tikkurila logo

Szaruga za oknem zdecydowanie nie sprzyja wieczornym wyjściom. Dlatego w jesienno-zimowym okresie dużo chętniej zaszywamy się we własnych czterech kątach. Dzięki Tikkurila można wykreować przytulne wnętrze, które w chłodniejsze dni będzie dodatkowo zachęcać do błogiego wypoczynku w domowym zaciszu. Do tego puszysty koc, gorąca herbata lub czekolada oraz wygodna kanapa i udany wieczór gwarantowany.

Sphinx logo

Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, organizuje w dniach 3-4 grudnia mikołajkowe atrakcje. We wszystkich restauracjach Sphinx na dzieci będzie czekał Mikołaj. Dodatkowo w wielu lokalach najmłodsi będą mogli wziąć udział w różnego rodzaju animacjach i warsztatach, takich jak dekorowanie pierników, przygotowywanie ozdób świątecznych czy strojenie choinki.

Dachser logo

Bernhard Simon, CEO międzynarodowego operatora logistycznego Dachser, został uhonorowany nagrodą „Przedsiębiorca Roku”, przyznaną w konkursie organizowanym przez EY (Ernst&Young). Szef Dachser znalazł się w gronie laureatów wyróżnionych za przedsiębiorczość, innowacyjność i osobiste zaangażowanie. Nagrodę w kategorii „Firma rodzinna” odebrał 18 listopada br. w Berlinie.

Dachser logo

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, otrzymał prestiżowy tytuł „Firma Dobrze Widziana”. Wyróżnienie przyznawane jest w ramach organizowanego rokrocznie przez BCC konkursu, w którym nagradzane są przedsiębiorstwa działające zgodnie z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu. Dachser jest laureatem tego plebiscytu już po raz drugi.

KRGiC logo

Costa Coffee, Ikea Retail i Salad Story przyłączyły się do Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu – organizacji branżowej, której zadaniem jest reprezentowanie i ochrona interesów polskiego sektora gastronomicznego. W rezultacie KRGiC zrzesza ponad 1500 restauracji i placówek gastronomicznych, zarządzanych przez 19 członków.

Dachser logo

W obliczu jednej z największych od dziesięcioleci susz w środkowych Indiach międzynarodowy operator logistyczny Dachser wraz z organizacją Terre des Hommes dostarcza wodę do dziesięciu wsi w dystrykcie Latur w indyjskim stanie Maharasztra. Działania te realizowane są z myślą o długoterminowej poprawie warunków życia dzieci i młodzieży w tym kraju.

Sfinks Polska logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami Chłopskie Jadło i WOOK, przygotowuje nową strategię, dzięki której ma efektywniej budować swoją wartość wobec coraz bardziej odczuwalnego w działalności wpływu zmian w otoczeniu gospodarczo-prawnym. Nowa strategia ma zostać opublikowana w I kwartale 2017 r. W związku z tym spółka odwołała strategię na lata 2016-2020 wraz z prognozami.

Sphinx logo

Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło, należące do sieci zarządzanych przez Sfinks Polska, z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia, przygotowały specjalną ofertę dla grup na świąteczne czy noworoczne spotkania. Składa się ona z sześciu zestawów w różnych cenach, w których znajduje się po kilka dań. Z oferty mogą skorzystać grupy liczące co najmniej 10 gości we wszystkich restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło w Polsce.

KRGiC logo

Eksperci Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu dyskutowali na temat planowanych zmian prawnych i ich wpływu na branżę gastronomiczną podczas Food Business Forum 2017. W ramach panelu pod hasłem „Legislacyjne wyzwania – o co powinni walczyć restauratorzy” nakreślili problemy, z jakimi będą musieli zmierzyć się prowadzący biznes gastronomiczny w najbliższym czasie. Moderatorem panelu był Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska, a jednocześnie przewodniczący prezydium KRGiC.

Beckers logo

Segregowanie śmieci deklaruje tylko 54% Polaków, choć i tak jest to największy odsetek spośród różnych proekologicznych zachowań - wynika z badania zrealizowanego przez TNS na zlecenie marki farb Beckers. Rzadziej niż co drugi mieszkaniec Polski (48%) oszczędza wodę czy energię, a zaledwie co czwarty (24%) stosuje produkty wielokrotnego użytku. Jednocześnie tylko 8% Polaków maluje wnętrza ekologicznymi farbami, zaledwie 7% kupuje eko żywność i tyle samo używa ekologicznych kosmetyków. Jeszcze mniej - 6% - korzysta z przyjaznych środowisku środków piorących.