Ruszył konkurs na nazwę nowoczesnego biurowca w Pile
P.R.E.S.C.O. GROUP rozpoczyna konkurs na nazwę biurowca, który powstanie w Pile przy ul. Witaszka 6. Dla autora najlepszego pomysłu przewidziana jest atrakcyjna nagroda. Będzie mógł wybrać jedną spośród dwóch opcji - iPada z wyświetlaczem Retina o pojemności 32 GB lub 3-miesięczny płatny staż w pilskim oddziale P.R.E.S.C.O. Ponadto, zwycięzca otrzyma dwuosobowe zaproszenie na uroczyste otwarcie biurowca, które odbędzie się po zakończeniu inwestycji. Konkurs trwa do 1 listopada br.
Christmas Expo kusiły świątecznymi ozdobami
Kolorowe bombki choinkowe, różnorodne ozdoby ze szkła czy porcelany, girlandy, łańcuchy, a także wiele propozycji świątecznego oświetlenia mogli przeglądać zwiedzający pierwszych Targów Christmas Expo 2013. Premierowa edycja wydarzenia odbyła się w warszawskim Centrum MT Polska w dniach 2-4 października br. Przez trzy dni na stoiskach prezentowały się firmy z różnych stron Polski i zachęcały uczestników do zapoznawania się z barwną bożonarodzeniową ofertą. Przy okazji Christmas Expo wystawcy mogli nawiązać też wiele wartościowych kontaktów z przedstawicielami branży eventowej i hotelarskiej – równolegle do pierwszej edycji organizowane były Targi Event i WorldHotel.
Słupski Plast-Box po 3 kwartałach zwiększył zysk netto o 25%
Jednostkowe przychody Plast-Boxu, jednego z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, po 9 miesiącach br. wzrosły w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o blisko 14% i osiągnęły poziom 86,66 mln zł. Jednocześnie spółka odnotowała jednostkowy zysk netto wysokości 2,79 mln zł, co stanowiło wzrost o 25% r/r. We wrześniu słupski producent osiągnął jednostkowe przychody na poziomie 9,82 mln zł wobec 8,78 rok wcześniej, EBITDA wyniosła 0,92 mln zł, zaś zysk netto 0,3 mln zł.
Autor bestsellera “Bogaty ojciec, biedny ojciec” w Centrum MT Polska
W warszawskim Centrum MT Polska zorganizowane zostanie show motywacyjne - National Achievers Congress, w którym weźmie udział kilkunastu ekspertów z różnych dziedzin. Będą dzielić się z uczestnikami najnowszymi strategiami osiągania sukcesu w różnych aspektach życia i biznesu. Gwiazdą dwudniowego spotkania będzie Robert Kiyosaki, autor bestsellerowego poradnika finansowego „Bogaty ojciec, biedny ojciec”. National Achievers Congress 2013 odbędzie się w dniach 12-13 października. Organizatorami spotkania są Akademia Inwestora Milewski & Partnerzy oraz Success Resources.
Ruszają premierowe Targi Christmas Expo
W Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie po raz pierwszy startują Targi Christmas Expo. To wyspecjalizowana impreza wystawiennicza, podczas której zaprezentowana zostanie aktualna oferta produktów i usług na nadchodzący bożonarodzeniowy sezon. Na stoiskach pojawią się różnorodne dekoracje, od choinek przez girlandy po szklane ozdoby i sztuczne kwiaty, a także wiele propozycji świątecznego oświetlenia. Przez trzy dni imprezy, od 2 do 4 października, zwiedzający będą mogli tu znaleźć ciekawe bożonarodzeniowe inspiracje, porównać najnowsze oferty, a nawet złożyć zamówienia na wybrane towary.
Targi Event czas zacząć
Rusza jubileuszowa, piąta edycja Targów Event kierowanych do organizatorów różnego rodzaju imprez. Przez trzy dni, od 2 do 4 października, w warszawskim Centrum MT Polska prezentowanych będzie wiele gotowych rozwiązań służących realizacji profesjonalnych wydarzeń. Nie zabraknie atrakcji ze świata eventów czy aktualnych rozwiązań technologicznych. Ponadto, targom towarzyszyć będzie wiele pokazów będących źródłem inspiracji na urozmaicenie organizowanych imprez. Dla zwiedzających przygotowane zostaną również różnorodne konferencje eksperckie podejmujące aktualne branżowe zagadnienia. Wydarzenie będzie też okazją, by znaleźć szereg pomysłów na dekoracje świątecznych eventów. Po raz pierwszy w tym roku równolegle zorganizowane zostaną Targi Christmas Expo, które przedstawią ofertę produktów i usług na nadchodzący sezon bożonarodzeniowy.
Premierowe Targi Dziedzictwo docenione przez branżę
Przez dwa dni ponad 750 muzealników, archiwistów, bibliotekarzy oraz przedstawicieli firm działających na tym rynku odwiedziło pierwsze Targi Dziedzictwo, organizowane 17-18 września br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Wydarzenie zainaugurowała uroczysta ceremonia, w której uczestniczyły osoby z kluczowych dla branży instytucji i organizacji. Podczas imprezy zwiedzający mogli zapoznać się z różnorodnymi propozycjami służącymi odpowiedniemu przechowywaniu zasobów w administrowanych przez nich placówkach. Równolegle na targach zorganizowane zostało seminarium „Bezpieczeństwo zbiorów muzealnych, bibliotecznych i archiwalnych – stan obecny i perspektywy”, w którym udział wzięło prawie 300 osób. Pierwsze Targi Dziedzictwo zostały pozytywnie przyjęte przez branżę, a wystawcy docenili wydarzenie zarówno za kwestie organizacyjne, jak też aspekty biznesowe.
Plast-Box podbija włoski rynek
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, dynamicznie rozwija sprzedaż opakowań na rynek włoski. Od początku roku wartość dostaw na ten rynek ze słupskiej fabryki zwiększyła się już 8-krotnie w stosunku do sprzedaży w 2012 r., a na koniec roku spółka spodziewa się dynamiki wzrostu na poziomie 1000%. Plast-Box sprzedaje we Włoszech okrągłe opakowania plastikowe z pokrywką o pojemnościach od 2,5l do 25l przeznaczone głównie dla branży spożywczej. Są one dostosowane do specyficznych wymagań w tym kraju pod względem konstrukcji, wytrzymałości i wymiarów. Obecnie spółka prowadzi rozmowy z włoską firmą mleczarską na zamówienia ponad 200.000 opakowań.
Kierunki rozwoju rynku eventów
Krótszy czas spotkań, wyższe koszty ich organizacji przy malejących budżetach, wykorzystanie social media, wzrost znaczenia wydarzeń wirtualnych i CSR – to według najnowszych prognoz MPI przyszłość rynku eventów. Aktualna sytuacja w branży i jej perspektywy będą szeroko dyskutowane w gronie ekspertów MICE podczas jubileuszowych V Targów Event, które rozpoczną się 2 października w Centrum MT Polska w Warszawie. Przez trzy dni będą odbywać się konferencje oraz szkolenia dotyczące organizacji eventów i zaprezentowane zostaną gotowe rozwiązania służące realizacji profesjonalnych imprez. W ofercie targów pojawią się technologiczne nowinki i atrakcje eventowe, propozycje miejsc na wydarzenia, a także wiele produktów i rozwiązań przydatnych w organizacji spotkań.
Australijski angus i nowe przystawki w restauracjach Sphinx oraz Chłopskie Jadło
Sphinx i Chłopskie Jadło, popularne sieci restauracji, wprowadzają ofertę pod hasłem „Jesienna paleta smaków”. W ramach niej do menu obu sieci wejdą nowe przystawki oraz danie główne – „Stek z australijskiego angusa”. Najnowsze propozycje są dostępne w restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło od 24 września.
Chińskie firmy zaprezentowały się w Warszawie
Bogatą ofertę dla motoryzacji, w tym chińskie jednoślady i elektryczne samochody, a także różnorodne propozycje dla wyposażenia wnętrz prezentowało ponad 200 wystawców z Chin, którzy obecni byli na tegorocznej edycji Targów China Expo Poland. Impreza odbyła się w dniach 12-14 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wydarzenie zainaugurowała uroczysta ceremonia, w której uczestniczyło wiele ważnych osobistości ze świata polityki, dyplomacji i biznesu. Przez trzy dni targów z ofertą chińskich firm zapoznało się ponad 5100 zwiedzających. Co więcej, dla uczestników przygotowano konferencje dotyczące różnych aspektów prowadzenia biznesu z Chińczykami. Największą popularnością cieszyły się spotkania dotyczące importu z Dalekiego Wschodu. Na miejscu czekało też wiele atrakcji nawiązujących do tradycji i kultury Orientu. Goście mogli obejrzeć efektowny taniec lwa, taniec z wachlarzami bojowymi, a także wziąć udział w różnorodnych warsztatach i konkursach.
Sphinx w tv i kinach z drugą falą kampanii wokół loterii
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczęła drugą część kampanii reklamowej wokół loterii „Sezon na Sphinxa”. Spot zachęcający do udziału w zabawie, w której do wygrania są Skody Citigo, iPhony, iPady i iPody, sprzęt Denon oraz tysiące innych nagród, będzie od 20 września emitowany w telewizji, a także w sieci kin Multikino. Równolegle „Sezon na Sphinxa” jest promowany przy wykorzystaniu materiałów BTL w restauracjach oraz wsparty e-marketingiem.