Sfinks Polska logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami Chłopskie Jadło i WOOK, po trzech kwartałach, obejmujących okres od 1 grudnia 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r., osiągnęła jednostkowe przychody ze sprzedaży w wysokości 140,62 mln zł. Oznacza to wzrost o 8% wobec pierwszych trzech kwartałów 2015 r. Jednocześnie jednostkowy zysk netto w tym okresie wyniósł 8,02 mln zł, czyli zwiększył się o 87%. Ponadto, spółka odnotowała dodatni kapitał własny, tj. na poziomie 13,77 mln zł, podczas gdy po trzech kwartałach 2015 r. był on ujemny i wynosił (-)10,01 mln zł.

Sfinks Polska

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami gastronomicznymi Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook, otrzymała nagrodę „Lider Rynku Spożywczego” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Wyróżnienie przyznano za budowę silnej i nowoczesnej sieci restauracji casual dining, ekspansję i potencjał do przejęć.

Dachser logo

Dachser po raz kolejny został partnerem branżowym Forum Branży Ogrodniczej - największego i najważniejszego w Polsce spotkania przedsiębiorców z sektora ogrodniczego, handlu i dystrybucji. Impreza odbywająca się w dniach 8-9 listopada 2016 roku w Poznaniu będzie poświęcona przeglądowi najnowszych trendów w zielonym biznesie oraz analizie zachowań współczesnego konsumenta.

Tikkurila logo

Marka Tikkurila organizuje zajęcia dla studentów Wydziału Architektury Wnętrz w ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Pierwszym etapem jest część teoretyczna w formie prezentacji, kolejnym zajęcia warsztatowe, na których studenci poznają farby w praktyce. Z częścią teoretyczną studenci ASP będą mogli zapoznać się 18 października br., zajęcia praktyczne natomiast przewidziane zostały na grudzień. Podobny cykl szkoleń Tikkurila prowadzi również na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W planach jest też podobna współpraca z kolejną uczelnią w Polsce.

Sphinx logo

Restauracje Sphinx, zarządzane przez Sfinks Polska, wprowadziły nowe napoje na jesień w ramach oferty „Otulamy smakiem”. Klienci do wyboru mają dwie propozycje herbat: Zieloną Rozgrzewającą, Malinową Rozgrzewającą oraz kawę Piernikowa Latte. Nowa oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx. Przystępując do programu „Aperitif” na każdy napój przysługuje 40-procentowy rabat.

Sphinx logo

Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadziła do oferty nowości na miesiące jesienno-zimowe. Nowa wkładka do menu to sześć dań inspirowanych sezonowymi smakami, m.in. dyni, buraka, żurawiny i sera góralskiego, a także dwa napoje. Nowości dostępne są we wszystkich restauracjach Sphinx do 23 stycznia 2017 r.

Logo Dachser

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, był partnerem prestiżowych zawodów kolarskich La Vuelta a España. Przez trzy tygodnie trwania imprezy 29 kierowców ciężarówek i trzech koordynatorów z Azkar, hiszpańskiego operatora logistycznego należącego do grupy DACHSER, ścigało się z czasem wioząc sprzęt niezbędny na starcie i mecie poszczególnych etapów La Vuelty.

Jedynka logo

Uznawana za owoc jesieni jarzębina już od września zdobi parki i ogrody, czarując swym pięknym intensywnym kolorem. O tej porze roku warto jej barwę wprowadzić do domowego otoczenia, by na co dzień dodawała nam energii i motywowała do działania. Nastrojowe wnętrza w tonacji „Czar jarzębiny” marki Jedynka sprawią, że nawet w słotne dni trudno będzie poddać się jesiennej chandrze.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących dostawców usług logistycznych, podsumował dekadę działalności w Polsce na uroczystym evencie, jaki odbył się 15 września w oddziale w Koninku pod Poznaniem. Wydarzenie zgromadziło blisko stu przedstawicieli firm współpracujących z operatorem, lokalnych władz oraz mediów, a także kilkudziesięciu pracowników różnych oddziałów Dachser z Polski i zagranicy.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących globalnych operatorów logistycznych, wystartował z bezpośrednim połączeniem z podwarszawskiego Brwinowa do Schönefeld w Niemczech. Linia pozwala skrócić czas transportu ze stolicy w okolice Berlina do 24 godzin.

Dachser logo

Dachser mianował swojego dotychczasowego kierownika logistyki kontraktowej, Alexandra Tonna, nowym dyrektorem zarządzającym działu European Logistics w Niemczech. 43-letni Alexander Tonn obejmie nowe stanowisko 1 stycznia 2017 roku i  będzie odtąd nadzorował rozwój działalności 38 niemieckich oddziałów Dachser zajmujących się transportem drogowym oraz usługami z zakresu logistyki kontraktowej dla dóbr przemysłowych. Tonn będzie podlegał bezpośrednio Michaelowi Schillingowi, dyrektorowi operacyjnemu i wiceprzewodniczącemu zarządu Dachser, który pozostanie odpowiedzialny za ten obszar oprócz sprawowania swoich obowiązków do końca bieżącego roku.

Sfinks Polska logo

Restauracje Sphinx, sieć gastronomiczna zarządzana przez Sfinks Polska, wystartowały z kampanią reklamową „Mamy ten smak!”. Spoty promujące restauracje Sphinx i ich ofertę dla klientów emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w Internecie oraz w sieci kin Multikino.