Spółka A.pl Internet, właściciel delikatesów internetowych A.pl, podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: PortalSpozywczy.pl, 17 października 2011

http://www.portalspozywczy.pl/marketing/wiadomosci/a-pl-ma-agencje-pr,58973.html

Spółka A.pl Internet - właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 17 października 2011

http://www.epr.pl/internetowe-delikatesy-w-practum-consulting,internet,29527,1.html

Spółka A.pl Internet – właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 17 października 2011

http://prportal.pl/2011/10/17/delikatesy-a-pl-z-practum-consulting/

Fundacja Piłka jest Piękna Fundacja Piłka jest Piękna

Fundacja Piłka jest Piękna to niezależna pozarządowa organizacja non-profit, transparentnie realizująca cele statutowe, jednocząc Przyjaciół Piłki Nożnej. Fundacja rozwija i upowszechnia dobre idee i działania związane z piłką nożną wspólnie ze wszystkimi, dla których ta dyscyplina jest źródłem pozytywnych emocji. Organizacja pragnie wspólnie krzewić i upowszechniać wiedzę o piłce nożnej, wspierając środowisko piłkarskie w dążeniu do nieustannego rozwoju. Swoimi działaniami chce inspirować do aktywności społeczności lokalne oraz te środowiska, które współtworzą wizerunek i sukcesy polskiej piłki nożnej.

Plastbox Plastbox

Plast-Box SA jest jedną z najnowocześniejszych firm w Europie zajmujących się produkcją opakowań z tworzyw sztucznych. Spółka posiada fabryki w Polsce i na Ukrainie, w których wykorzystuje najnowsze maszyny i technologie. Dzięki szerokiej ofercie i innowacyjnym metodom produkcji Plast-Box jest dostawcą pojemników i wiader z plastiku do wielu branż, w tym tak wymagających jak spożywcza i chemiczna. Wysoka jakość produktów i profesjonalny serwis sprawiają, że większość opakowań trafia do klientów zagranicznych. Plast-Box eksportuje swoje produkty do niemal wszystkich krajów europejskich. Spółka istnieje od 1983 r. Od 2004 r. jest notowana na GPW.

A.pl A.pl

A.pl Internet pod marką A.pl prowadzi delikatesy internetowe o zasięgu krajowym. Delikatesy rozpoczęły działalność pod koniec 2008 r. na rynku warszawskim, a obecnie świadczą usługi również w Trójmieście, Krakowie, Katowicach wraz z miastami wchodzącymi w skład aglomeracji katowickiej, a także w Bydgoszczy, Olsztynie, Białymstoku, Szczecinie, Toruniu i Ostródzie. Plany spółki przewidują systematyczne poszerzanie zasięgu o kolejne lokalizacje. Asortyment delikatesów A.pl liczy blisko 20 tysięcy artykułów, wśród których są produkty spożywcze i chemia gospodarcza, a także artykuły biurowe, zoologiczne oraz sprzęt AGD. W 2010 r. spółka nawiązała współpracę z notowaną na GPW Grupą Bomi, która została dostawcą produktów oraz akcjonariuszem A.pl Internet. Pakiet akcji A.pl Internet posiada także giełdowa spółka Action. W październiku 2011 r. A.pl Internet kupiła warszawski sklep internetowy Fresh.24 pl. W grudniu 2011 r. A.pl Internet debiutował na NewConnect. A.pl został również wyróżniony w rankingu sklepów internetowych 2011.

Fundacja Amazonki Fundacja Amazonki

Federacja Stowarzyszeń „Amazonki” to największa organizacja kobieca w Polsce. Zrzesza 25 tys. kobiet z rakiem piersi, które działają w 209 klubach w całej Polsce. Celem Federacji jest dostarczanie kobietom chorym na raka piersi emocjonalnego i praktycznego wsparcia w powrocie do zdrowia, ułatwianie im podejmowania osobistych decyzji i znalezienia motywacji do walki o możliwie najlepszą jakość życia.
Federacja realizuje swoje cele poprzez:
- Tworzenie warunków sprzyjających wzajemnemu wsparciu, pomocy i samopomocy w powrocie do normalnego życia
- Reprezentowanie interesów kobiet dotkniętych rakiem piersi
- Zaznajamianie społeczeństwa, organów władzy oraz instytucji z problematyką kobiet po leczeniu raka piersi
- Działania na rzecz wczesnego wykrywania, leczenia, rehabilitacji kobiet po chorobie nowotworowej piersi.

Sfinks Polska, właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą "Smak Jakości". (…) W promocji programu poprzez działania public relations Sfinksa wspiera agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: WirtualneMedia.pl, 12 października 2011

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sfinks-wprowadza-smak-jakosci-klienci-zbadaja-jakosc-uslug